html模版
地勤仔禁區日記
  • 作者:地勤仔
  • 出版社:經濟日報出版社
  • 出版日期:2016/08/10
  • 語言:繁體中文
  • ISBN:9789626789131
  • 定價:390


  • 優惠價:9351
  • 本商品單次購買10本85折332




點圖即可看詳細介紹


目錄

第一章我係禁區地勤仔

接機法寶

接機嘅種類

閘口更改

輪椅姐姐到未呀?

字典:跳機

機場硬料:指示牌

離境閘口必備 Item

風火輪須知

地勤仔嘅工作崗位

空管時嘅服務櫃檯

特事特辦嘅行李

再次核對護照資料

機場字典:斬客

斬客前嘅地勤工作

斬客老是常出現

機場硬料:北衛星點去 ?

轉機點去閘口

第二章?? ?唔正常航班

航班延誤類型

機場字典:有蛇 ?

國內空管情況 ?

三大機場 ?

紅色閃電警告 ?

延遲抵港 ?

機場硬料:旅客比例 ?

我哋嘅高層 ?

航班備降香港 ?

「落客」必備 Item

Crew Rest ?

「落客」全攻略 ?

黑仔掃把 ?

機場字典:落客 :

交換登機證嘅乘客

廉價航空嘅票務條款

?

第三章?? ?人力策劃部

兩面受敵 ?

機場字典:炒飯 ?

同事咪走住 ?

同人唔同命 ?

己所不欲,勿施於人 ?

地勤仔來電 ?

我哋嘅工作津貼 ?

安排 Meal Time ?

臨時改 Duty ?

電話騙案 :

第四章?? ?有苦地勤知

惡晒航空 ?

機場硬料:地勤仔比較 ?

深層次矛盾 ?

機場硬料:冬夏接機圖 ?

搵餐晏仔食 ?

搵一天搭的士返工 ?

返早危機 ?

返夜光陰 ?

機場硬料:冇蓋冚煲 ?

Call back 難放 ?

超賣機位後…… ?

多勞多得嘅地勤仔 ?

地勤仔嘅一周 ?

機場字典:爆鑊 ?

機場無雙 ?

再別機場 ?

機場字典:擒 :

第五章?? ?機巴外傳

巴士部簡介

巴士部同事登場

巴士部掃把,你好

大巴士小巴士

輪椅客專用傷健巴士

機場巴士大全

我要真巴士

Outer Bay 全攻略

機場字典:大柴

第六章?? ?地勤仔去旅行

泰國:上唔到飛機 ?

越南:第一次免費升艙嘅故事 ?

俄羅斯:機件故障嘅旅程 ?

緬甸:神秘嘅面紗

日本:香港人愛鳩嗚

經常去旅行嘅你,除咗知道機場 food court 賣嘅食物好貴之外,

仲對機場禁區有幾深認識?

一般人去到登機閘囗就進入機艙,但若然係成個登機程序,你又了解幾多?

成日聽到人話班機 delay,究竟係咩原因會令航班出現異常情況?

?

坐飛機去旅行嘅時候,地勤仔好多時都會被旅客嘅目光忽略,但當航班出現異常時,旅客先至記得有我 哋嘅存在。

地勤仔嘅工作雖然只侷限於機場,不過我哋嘅生活同樣係多姿多采。《地勤仔禁區日記》記錄咗我每日 返工所接觸嘅工作內容、航班各類奇難雜症、與唔同部門之間嘅角力,以及只有同行先會明白嘅辛酸。

作者簡介

地勤仔

地勤,即係 Ground Staff,因為係一名機場禁區嘅地勤職員,所以索性叫自己做「地勤仔」。我好鐘意去旅行,於是透過返工接觸唔同嘅人同事,以抒解心靈上嘅慰藉。

「香港機場日記」Facebook 專頁: goo.gl/Up67yt
~熱銷商品~

以上資料來自博客來,網路價格隨時會調整,請以原網購平台資料為準!
博客來二手書網路書城,博客來會員日購物金,博客來書局,博客來會員日活動,博客來會員日 打折,




arrow
arrow
    全站熱搜

    mariarg7uie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()